کوروش وب

طراحی سایت آگهی

با گسترش و شیوع استارتاپ ها و کسب درآمد بالا از طریق فضاهای مجازی و بطور کلی اینترنت, درخواست ها برای طراحی سایت آگه و طراحی اپلیکیشن آگهی و راه اندازی استارتاپ, درخواست ها نیز افزایش یافته است. اما برای طراحی سایت آگهی در مشهد چند روش وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت از جمله: کدنویسی اختصاصی, طراحی اختصاصی با وردپرس و استفاده از قالب سایت آگهی در وردپرس. هر روش و شیوه مزایا و فوایدی دارد که در ادامه بصورت جامع درمورد آنها صحبت خواهیم کرد.

طراحی وب سایت - وب سایت در مشهد

کدنویسی اختصاصی

طراحی سایت آگهی با کدنویسی اختصاصی در بهینه ترین حالت ممکن و کیفیت بالا میباشد, چرا که همه کدها بصورت دستی و توسط برنامه نویس نوشته میشود اما دلیل عدم محبوبیت این سبک از طراحی سایت هزینه بالا و زمان بر بودن ساخت سایت و اپلیکیشن میباشد, بطوریکه شما میتوانید با طراحی سایت و اپلیکیشن بر بستر وردپرس با هزینه نهایتا 20 میلیون تومان و مدت زمان نهایتا 1 ماهه پروژه خودتان را پیاده سازی کنید. اما با کدنویسی اختصاص هزینه طراحی و ساخت سایت از 40 میلیون تومان شروع شده و حداقل 3 ماه زمان خواهد برد.

اگر میخواهید وب سایت ارسال نوشته یا اصطلاحا ارسال پست فرانت اند داشته باشید میتوانید از افزونه های زیادی استفاده کنید که خب اغلب آنها رایگان میباشند و نیازی به کار با افزونه پیچیده جت انجین نیست.

مادر انتهای این مقاله افزونه های رایگان و کاربردی در این حوزه را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

افزونه و قالب مورد نیاز برای طراحی سایت و اپلیکیشن

برای طراحی سایت آگهی با وردپرس و بدون استفاده از قالب آماده باید به صورت کلی به افزونه های خانواده جت انجین و المنتور آشنایی کامل داشته باشید. که خب این مبحثی سخت و پیچیده برای عموم طراحان سایت با وردپرس میباشد, چراکه باید در این مسیر متاسفانه محتوای آموزشی پارسی زیادی برای افزونه جت انجین موجود نمیباشد. اما ما در ادامه مقاله به شما کمک خواهیم کرد. همچنین تمام آنچه برای طراحی سایت آگهی رایگان نیاز دارید را به شما خواهیم گفت.

طراحی سایت در مشهد - وب سایت - طراحی سایت
  • جت انجین

افزونه جت انجین و بصورت کلی تمام افزونه های خانواده جت آینده طراحی سایت وردپرس در مشهد میباشند. برای یادگیری مقدماتی جت انجین در گام اول میتوانید از این دوره مفید ابزار وردپرس استفاده کنید.

افزونه جت انجین از بخش های مختلف تشکیل شده که هرکدام به نوعی نیاز شما به دانش برنامه نویسی را از بین خواهد برد, درگام اول شما باید از post type موردنظر خودتان را ایجاد کنید تا بستر ساخت فراهم شود, سپس تاکسونومی ها, متا فیلد ها و درنهایت فرم ارسال پست فرانت اند و پنل کاربری بسازید, تا مشتریان و کاربران شما بتوانند با اطلاعاتی که شما از آنها میخواهید آگهی بزارند و منتشر کنند. همچنین بتوانند از طریق پنل کاربری خود آگهی های خودرا مدیریت کنند.

تمام قسمت ها و امکاناتی که با جت انجین میسازید با id و کوئری ها به هم متصل میشوند, پس اگر در جایی عدم انتقال صحیح اطلاعات دیدید کوئری های جت انجین را چک کنید.

  • جت اسمارت فیلتر

افزونه جت اسمارت فیلتر یکی دیگر از افزونه های خانواده جت میباشد. که خب سختی کار با جت انجین را ندارد, با این افزونه شما فقط نیاز دارید فیلتر های دلخواه رو اضافه کنید و البته اتصال هر کدام با متا های جت انجین را چک کنید.

درصورتی که قصد دارید امکانات بیشتر مانند توانایی فیلتر کردن به کاربران و مشتریان خود بدهید این افزونه به شما کمک خواهد کرد, در غیر اینصورت این افزونه خللی در کارکرد سایت نخواهد داشت و شما میتوانید سایت آگهی خودرا بصورت کامل با جت انجین پیاده کنید.

  • سایر افزونه های خانواده جت

شما میتوانید در صورتی که تمایل و یا نیاز به داشتن امکانات بیشتر در طراحی سایت آگهی خود دارید از افزونه های جت سرچ, جت بوکینگ, جت اپوینمنت, جت تب, جت پاپ آپ و امتیاز و نظر دهی جت استفاده کنید.

  • المنتور پرو

افزونه المنتور پرو به شما امکان طراحی تمام صفحات و بخش های سایتتان را میدهد, صفحه داخلی محصولات, آرشیو محصولات, تاکسونومی, پنل کاربری, فرم ها, فیلتر ها و…. . شما با استفاده از سایت ساز المنتور پرو میتوانید تمام سایت خود را بصورت اختصاصی بسازید.

  • قالب هلو المنتور یا آسترا ؟

برای ساخت سایت بدون قالب آماده و با المنتور عموم طراحان سایت از هلو المنتور استفاده میکنند که خب مورد مناسبی میباشد. این قالب: سبک, بهینه و پرسرعت میباشد, همچنین برای افزونه المنتور طراحی شده و کاملا سازگار و بهینه با المنتور میباشد.

اما پیشنهاد ما قالب آسترا میباشد, چراکه این قالب سبک ترین و بهینه ترین قالب جهان بوده و به دلیل حجم فوق پایین jquery سرعت و امنیت بالاتری به شما میدهد. خصوصا اگر قصد راه اندازی اپلیکیشن برای سایت آگهی خود دارید قالب آسترا گزینه بسیار مطلوبی میباشد.

اما توجه داشته باشید قالب های راستچین شده و یا آسترا پلاس را استفاده نکنید, چرا که عموما به دلیل کدنویسی غیر استاندارد خصوصیات مثبت آسترا را درآن ها کمرنگ شده و سبکی و سرعت قالب اصلی را ندارند.

قالب آماده

همچنین شما میتوانید برای راه اندازی سایت آگهی خود از قالب های آماده موجود در بازار از قبیل: دیوار پلاس, چارسوق, adforest, کلاسیما و… نیز استفاده کنید. راه اندازی سایت با این قالب ها بسیار ساده, سریع میباشد و نیاز به دانش یا اطلاعات خاصی ندارد, همچنین شمارا از هرگونه طراحی بی نیاز میکنند. در بین این سبک از قالب های آماده ما به شما پوسته چارسوق را پیشنهاد میکنیم.

اما توجه داشته باشید در این پوسته و قالب ها عموما امکان ویرایش و شخصی سازی, همچنین اضافه و کم کردن امکان وجود ندارد. طراحان این قالب ها فقط چند طرح آماده در اختیار شما گذاشته و شخصی سازی به شدت محدود میشود. همچنین این پوسته ها به شدت سنگین و کند میباشد, همچنین ساختار بهینه نداشته و برای توسعه دست شما کاملا بسته میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا